marți, 1 martie 2011

(ceva in gen arat eu acum)
Suparare,plictiseala,melancolie,lacrimi,iubire,dor,prietenie,sa nai chef de viata,sa numai suporti,sa fi rautacios,irascibil,nervos,neputincios,o durere tampita de cap,sa fie totu in ceata,sa nuti mai poti lua privirea dintrun punct fix,sa stai ce sa stai mai calm si sa incepi dintro data sa plangi si sa zici cea ce nu e llegat de suiect,sa te gandesti doar la trecut si prezent viitorul fiind neexistent in mintea mea,sa vreai ur si simplu sa mori,sa vrei sa pleci deacasa,sati bagi pula in tot  si sa te evapori,sa iei totu de la inceput,sa numai fi asa sensibil,sa nu mai fii pesimist,negativist,idiot,sa vrei sa spui tutuoror ce ai, sar nu o faci pt k tie frica cum te vor judeca si ca vor face misto de tine,sa fii bataie de joc,sa asculti melodii triste sa plangi si daca pui o melodie vesela,sati fie indifewrent ba chiar sa te enerveze...uite asta patesc eu acum si sunt multe de spus dar numai pot..deja ma innec cu lacrimile..tac si nu spun nimic....deja sunt orbita fiindca numai vad absolut deloc clar..am lacrimi in cohi plang ochelarii plini de lacrimi fata mea e pur si simplu uda,mainile le am reci..vars lacrima dupa lacrima NUMAI POT,STOP ,NUMAI VREAU,NUMAI SUPORT,NUMAI REZIST,GATA!!!MI.A AJUNS!!!.frate...fieva mila si de mine....si acum iar imi dau lacrimile din ce in ce mai rau

P.S: ruleaza Cargo-Daca ploaia s.ar opri dar  sa terminat si bag Spin-Nimeni pe drum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu