joi, 10 martie 2011

Linistea de dinaintea furtunii.....

O da...Linistea de dianintea furtunii....ce vorba...Linistea de dinaintea furtunii..pot spune ca linistea sa dus acum e furtuna....o furtuna foarte puternica,deja o tornada si eu sunt deasupra ei...ma invart am ametit am inchis ochi..imi intra in ochi amintiri durere dragoste prietenie neputinta nostaligie ,toate sentimentele traite pan' acum..de parca miar intra nisip in ochii,toate astea ma fac sa plang plang in hohote cu ochii inchisi dar lacrimile curg in continuu de parca ar fi fanana arteziana ..o fantana foarte mare...in tornada in jurul meu...zboara persoane(sau doar imaginile lor),locuri obiecte orice...incep sa zbier ca numai pot ca totu' e prea greu ca mam saturat..de ce toata lumea are ceva cu mine????de ce ma face sa sufar???de ce??de ce sunt atatea lacrimi in viata mea???De ce??si pot continua asa mult timp de acum in colo..dar momentan ma axez momentan pe tornada cum sa ies din ea..cum sa ajung pe pamant???cum??Multe intrebari..dar imi dau seama ca tornada se va termina abea peste cateva luni cand vom fii in vacanta de vara..dabea atunci... pana atunci rabd..si stau in aceasta tornada care ma ameteste in care stau zbier plang si ma gandesc ca va veni vara si tot cosmaru' asta se va termina,dar ca deobicei cand se termina unul incepe altu...ideea e macar sa ies din tornada....of..Linistea de dinaintea furtunii ..dar furtuna sa declansat deja

Se reda:System of down-lonely day

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu