sâmbătă, 12 martie 2011

De ce???

De ce????De ce ma acuza pe mine toata lumea???De ce ma acuza pt lucruri pecare nici macar nu leam facut???De ce???De ce cand ma acuza persoanele la care nu tin numi pasa,si cand ma acuza unu' din prieteni ma doare foarte tare???De ce eu cand vb nu ma asculta nimeni si face toata lumea ce o taie capu' si dupa tot pe mine ma face sa sufar incercand sami fac un bine???De ce???De ce patesc mereu eu asta????De ce cand sunt fericita mereu trebuie sa se intample cea si sa dispare fericirea???De ce pierd tot fiindca altcineva greseste???De ce???De ce ma doare asa de tare???De ce plang ??? De ce???De ce numai pot??? De ce plang tremur inchid ochii astept sa se termine si nu se mai termina???De ce??De ce cand mie lumea mai draga patesc asta???De ce???De ce cand patesc ceva rau vin toate???De ce viata mea e distrusa pt a2a oara???De ce va trebui sa ma obisnuiesc iarasi cu gustul amar al suferintei???De ce nu poate sa fie totu bine pe o perioada mai lunga de timp ???De ce tot ce e bine dureaza atat de putin???De ce???De ce EU???Numai pot sa suport gandu' ca va trebuii sa o iau de la capat cu totu',si ca sunt asa cum sunt ca am o fire negativista pesimista care nu ma ajuta...
P.S:nam facut nimic...!!!nu e vina mea!!!de ce eu??nui corect...mam saturat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu