joi, 3 martie 2011

Nu vreau sa pleci!!!

Deci..apele sau calmat,totu e bine,app totu numai plang,dar am inceut iarasi.....deci una dintre cele mai bune prietene de.ale mele o sa pleca in Canada(definitiv)..kkt....stiam de mai mult itmp k o sa se intample asta dar nu asa de repede..adica am aflat k va pleca prin noiembrie si acum e martei,si aflu k pe 12 martie face pasaport dala cibernetic k doar cu ala paote pleca,mai depune niste acte vinde casa si pleaca,in kkt..doare...o iubesc...o sami fe dor de ea.si toate astea ea va pleca in aprox 2 ani- 2 ani jumate pleaca...da stiu o sa ziceti 2 ani si cv na e mult mai e pana atunci...da mai e dar pt mine e putimn..o sa fiu a8a -a9a si eu tot voi tine la ea..si nu vreau sa plece adica..pana atunci o sa ne apropiem mai rau  si o sa se termine totu' asa deodata...sa stiu gata acum e finalul sa terminat...OVER FINISH....sau terminat nivelele la jocu asta..o sa doara si ami ales ca diferenta de fus orar idntre romania si caanda e de 6 ore..si o sa vorbim putin...e clar!!! doare ,deja plang,o sa mi fie dor de ea,cui ii mai zic planurile mele,toate prostiile care ii vin in cap,secrete,rantezii,perversiuni,sa ma hlizesc si sa scot sunete ciudate la telefon(de bucurie),si no sa am nici minute internationale....o iubesc..si nici nu ne suportam si acum...BFF ,eu sunt pitica ei,si ea pitica mea(e muult mai mare are 1.69)si cine o sa ma asculte cu toate kkt mele????,cine o sa mai bata apropuri,si o sa se vada clar ce vrea.....acum incearca sa ma inveseleasca pe  mess,dar nui iese,adica incerc sa nu ma mai gandesc la ce va fi..dar nu se poate,akm 2 seri
Eu:imi promiti ca o sa fim prietene mereu?(sau pt totdeauna numai stiu)
Ea:da,te iubesc >:d<:X:X:X
Eu:si eu>:D<
sa gandit ca voiam sa ma omor,i sa parut ca a sunat ca un Adio! chiar daca nu era...dar  totu a fost spus printre rauri de lacrimi, cand iam auzit raspunsul am izbucnit mai tare in plans....NU VREAU SA PLECI!!!!(si nu nu o sa va zic despre cine e vorba)Totu' o sa fie pustiu fara tine..si nu nu iti va lua nimeni locu pt k tu  esti tu esti unica si speciala toto odata chiar daca ne btem injuram ori gluma ori deadevaratelea






Melodia noastra.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu