miercuri, 9 martie 2011

Martieee

Asa..deci nam mai scris de mult..nu stiu ceam avut..ori miera lene..ori imi pierdeam ideile motive,motive....dar scriu acum:)...Uitasem e MARTIE..a fost martiosoru' ,ziua femeiii si in momentul de fata de acum 20 de minute fix Ziua barbatului....deci..din cauza problemelor suparariilor..euforiei si zambetelor am uitat complet sa mentionez aceste lucruri...Pe 1Martie....a fost relativ genial...adica partea in care am primit martisoare...sunt geniale(sunt obsedata de martisoare)...in afara de partea asta din zi restu' a fost pur si simplu durere,suferinta si multe lacrimi..a si..crize de isterie..am plans in continuu vro' ora jumate mam dus acasa am inceput iarasi...whatever..orice kkt=plans...trecem peste 8-|...:). A venit 8 Martie care a fost ieri...toti baietii ziceau la multi ani la fete.dar faza e k e Ziua FEMEII sau a MAMEI..si un coleg deal meu a realizat k femeie esti atunci cand numai esti virgina..iar majoritatea suntem...si el facea misto ca de ce ni se zice noua ,,La multi ani!!",de daia...>:) Mu Ha Ha Ha Ha!!!!...aaaa si sa nu uit de pe 8Martie..,,Sa te fut in burta":>:>:>(inspiratie de moment ,in timpul pauzei)...deci eu fut pe toata lumea in burtaaa....:))) Oricum 8 Martie a fost de 3531230 de ori mai genial ca 1 Martie...Oh Yeah!!!Acum e ziua barbatului hai si lor un ,,La multi ani !!!" micut acolo..si la fel ca in cazul nostru ,ca sa fii barbat trb sa fii futut pe careva >:P>:P>:P..dar whatever:)))....ieri la sc. a fost relativ misto..trufee si tofefee....i like it...Cam atat...si nu uitati e MARTIE ...e primavaraaa si afara ninge...ma rog numai nige..a nins \:D/,acum e primavara dabea astept acum sa fie VARA..It's a summer timeee!!!!

P.S=se reda....televizoru ,reclama de pe antena 1,si P!nk-Fuckin Perfect \:D/..Fuckin perfect too mee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu