vineri, 4 martie 2011

Sentimentul ala idiot de frica...

Deci...din titulu nu o sa inteleaga nimeni nimc..deci sa va explic..eram azi dupa ore..(ma rog nea dat drumu la 3 da era 5 ,ma rog tot dupa ore)si mergeam pe strada ma duceam ,spre covrigarie sami iau covrigi de la Georgi covrigelu urias..mai nou imens(cu mac si sare)....eram singura..si deodata simt un sentiment de teama,simteam ca o sa se intale ceva rau..care o sa ma faca sa plang..dar nu stiam ce....ma rog....mam mai plimbat pe la kiritescu sentimentul deveea tot mai puternic si incepusem sa simt si vinovatie tot odata...dar motivul tot necunoscut era....ma duc la o scara de bloc ma pun in cur si dau drumu la muzica (vama-epilog)..lumea trecea pe acolo se uita crucis la mine..eu stateam si ma leganam ...nu intelegeam de ce am sentimentul ala....mam mai plimbat totu' pustiu nu era nimeni..luand in considerare k e vineri si majoritatea au scoala era logic..dar tot pustiu era ....am dat cateva ture de liceu si am plecat la tramvai sentimentul tot mai puterni...incercam sa nu ma mai gandesc..dar cu cat incercam asta cu atat era ami rau..era groaznic,mai ales ca deobicei cand am sentimentu asta ciar se intampla ceva rau...in kkt ajung aacasa,ma duc in camera trantind usa ,arunc rucsacu pe jos...si ma arunc in pat numai suportam...era liniste...ma durea capu sisentimentu era de nesuportat..am stat ce am stat in pat cu manile pe ochi...si mam dus la laptop poate imi trece ,dar nici vrba din ce in ce mai rau...intru pe mess ,mai vb cu lumea,incep sa uit de sentiment(aici e vorba si cu cine am vorbit)....si totu e bine....acum numai am app nimic dar totusi ma gandesc de ce am avut sentimentu ala fara nici un motiv...ciudat....|: |

In redare:Eli-Hey

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu