miercuri, 30 martie 2011

...(//_^)

Mda...n-am mai postat de 10 zile..oke deci nu sunt in apele mele...Melancolie si depriamare totala in afara de cateva omente in rest....|: | frate....de ce pierzi totu' intr-o clipa de neatentie???Cand te chinui zile,saptamani chiar luni sa obtii ceva,sa fie bine ,sa fie in sfarsit aproape cum vrei tu totu' si sa se ravaseasca totu' din neatentie...trist si sti? chiar doare pt ca in tot ce faci pui sentimente,si totul se transofrma intr-o amintire placuta sau mai putin placuta(depinde de caz)....stau la scoala cu gluga de la hanorac in cap,castile in urechi capul in jos si negru pe la ochi ba chiar imi mai da si o lacrima,am lacrimi in ochi dar de...abtinete!sunt facuta EMO din vina la asta...kkt lasatima frate in pace..sunt deprimata cum kkt vor toti sa fiu? fericita,sa sar sa cant ce vor???sau aceia care te intreaba ce ai tu le zici ca nimic sau sa te lase in pace si ei continua...doar asa sa te enerveze si daca incepi sa urli la ei sau se le dai una se mira de ce...asta e prostie pur si simplu...sa ma lase toti in supararea mea..ce atata kkt? am nevoie sa fiu singura pt un moment..defapt nu chiar singura doar cu cei apropiati ,cei 2-3 apropiati ai mei+ el ,am ajuns intr-un moment in care trebuie doar sa ma calmez fara stresul care e inevitabil,melancolia care e vesnica ,deprimarea totala si oboseala acumulata datorita noptilor albe (datorate ori fericirii ori tristeti)...si pe blog o sa mai scriu dar nu se stie cat de des.....in redare .Taxi-cineva inaintea ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu