marți, 1 martie 2011

In kkt..numai rezist...

Mda...nam mai scris de mult...azi a fst o zi extrem de idioata...am plans in continuu si fazele gen:numai vorbesc cu tine au fost la ordinea zilei...deci mam saturat....numai pot numai suprt sa patesc asta..azi a fost oribil in afr de cateva faze in rest groaznic...la ora de Tehno eu eram suparata pe soarta si incee diriga sa ma mute cu tti prosti ..am inceput sa comentez si sa plang..aveam niste crize de isterie groaznice...am zis niste lucruri care diriga nar fi trb sa le afle ...amz is faze gen,,eu am doar cativa prieteni adevarati restul sunt de umplutura", ,,cum se face transfer k mam saturat vreau sa plec din scoala asta sa ma duc in alta unde nu cunosc pe nimeni" , ,,numai suport sa am mutati cu tti prosti" si multe faze gen,deliram complet numai suportam viata asta de kkt....plangeam faceam ca o descreierata ....akm asta vrea sa vb cu mama k nush ce am in kkt...e viata mea oameni buni..lasatima draq in pace, ora aia a avt 50 de minute 5 minute am plns k ma mutat 45 motivele mele bine cunoscute si intemeiate,si dupa toata faza cu mutatu ma muta la loc,dupa ore nu ma oprit din plans ,toata scoala ceai ceai ..un kkt oameni buni asta am...mam saturat de viata asta,incercam sami steerg lacrimile le stergeam imi curgeau altele nu ma mai opream aveam alcirmi in ochii in continuu dar eu tot o tineam cu a mea ca nu am nimic si k nu plang...nimeni nu ma creda...imediat aflu in pauza dintre 4-5 k diriga a puso pe femeia de servici sa am urmareasca sa vada ce fac..in kktt,ma pis numai rezist ,dupa am mai stat in parc cu razvan didi si radu, razvan a plecat am ramas doar cu didi si radu...tot timpul asta dabea mam oprit din plans,incepeam sa plang din orice..ca concluzie am plans app 2 ore...c'mon ma doare capu ingrozitor,si la momentu' actula plang..merg acasa ma uit rin martisoare vine mama,imi da ceva de mancare ma duc in camre,..maine intru la 3 asa k am vrut ca eu si cu ddi sa vina la mine inainte de orre sa face m clatite..pla..mam a zis k sa nui dam foc la casa si ne lasa doar daca vine bunicamea.kkt anm chef asa....akm plang si plang pt k numai rezist numai pot...numai suport fazele gen,,numai vorbesc cu tine" ,pe mama pe diriga pe nimeni...numai pot ma enerveaza orice lucru...vreau sa plec draq deacasa si sa scap sau nu ca daca plec nam cum sami folosesc mobilu kse descarca..la mai e si frig afara planu asta mia asteapta pan pe la primavara...numai pooot....:-L

P.S:acum ruleaza Ozzy Osbourne-Dreamin,dar am schimat.o si am pus 3SE Alaturi de ingeri(asta ascult cand sunt suparata melodii gen alaturi de ingeri)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu