luni, 14 martie 2011

Genial...8->

Sorry...nam postat fiindca am avut un program incarcat mai ales in weekend si nam avut timp mereu ma luam cu altceva...dar va povestesc ceam facut in weekend...a fost genial ,deci incepem cu nceputu'
Duminica...mam trezit la 9 mama la 1 kkt..trebuia sa merg sami iau skateri dupa ce am frecat la cap si pe mama si pe tata hai hai am plecat neam intalnit cu clau si am plceat in centru prima data am fost la Boarders dar..nu era cine stie ce dupa am plecat pe jos spre Lipscani..nici acolo ma rog erau unii Rosii cu bulinea albe dar neah....!!!am plecat ca mai era un magazin pe Lipscani,tzeapa sa desfintat mergem in Unirii urcam la SuperSport vad vro' 3 perechi de shoesi care imi plc erau unii care ii placeau mai mult lu tata,nii lu mama si unii mie si lu clau ,,ii probez pe primi neah...parca au nush ce la limba nus comozi dupa pe purmatori astia da parca nu merg cu hainele mele si in final ultimi cei MOV,pe care eram hotarata sa ii iau de la inceputu inceputului dar cu ai mei ce sa faci..ii probez ma duc la oglinda si incep sa dansez ma apuca o criza grava de ras in magazin..merg inapoi spre ai mei cu un zambet larg prin are sa se intelegea clar ca ii vreau pe aia ,ma ia tata ca cik daca nu ii iau pe primi nui mai iau deloc, eu o fata gen:! /:) hai sa mori tu!!!plecam ii iau pe ultimii cei MOV imd dau peste alt magazin de shoesi mia picat faata intru in el da parca nu e cine stie ce plec  pe jos pana la cismigiu unde era parcata masina pana acolo am convinso pe mama sa dorm la clau  uraaa<:-p am uitat sa zic era un coleg dealu mama cu noi care ii zicea lu clau Andreea a sii pe Lipscani era o taraba cu bratari lanturi cercei e.t.c si am lluat lucruri pe gratis ca facau aia o reclama si apaream inea uraa eu miam lut cercei tot MOV in forma de inima si clau o bratara..a fost o zi calda ...DUMINICA  ma trezesc plec de la clau ma duc la georgi iau foi de desen am plecat acasa acolo ai mei bunicamea unchimiu matusimea si varamiu o da..minunat la 2:30 trb sa ma intalnesc cu meli si georgi si didi la 336 in statie era 2:00 cacat grabestete zii lu bunicata ce sati deseneze pleaca de acasa cand sa pleci incepe sa te certi cu unchitu si sa intarzi mai rau ..pleci in graba deacasa cobori pe scari ca nu merge liftu si fugi intre timp am ajuns neam plimbat prin cismigiu Eu,Meli;DiDi ,Georgiiii,Buza si Cosmin a plecat Cosmin Buza si didi eu cu alea am mers la Mc si porma acasa si iarasi  o zi calda ....It's SPRING now
Ca concluzie weekend genial si mai am de povestit ceam facut la clau care tocmai ma suna...
 
ASTIA SUNT SHOESII MEI NOI SI MOOV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu