duminică, 31 iulie 2011

Din nou!

Si.. iar trec prin aceea perioada de ,,te iubesc mai mult in fiecare minut" si..asa este. Aceea perioada in care sunt fericita ca te iubesc,desi nu ar trebui sa fac asta!Te iubesc,te iubesc mult,foarte mult! E tot ce mi-a mai ramas dragostea pentru tine,ajunsa la cote maxime, si neipuizabila niciodata. Multa lume ar zice[ceea ce si face] ,,Il mai iubesti dupa tot ce s-a intamplat?! Cat de proasta poti sa fi?". Da! Il iubesc,te iubesc, mult mult mult de tot! E ceva ce nu pot exprima in cuvinte! Iubesc e tot ce pot sa spun. Si inca ceva ,,I don't love you,I adore you!". Ba?! Tu auzi ce tot zic aici? Iti pasa? sau vorbesc asa degeaba ca proasta? Asta numai tu stii, si as vrea sa aflu,chiar as vrea! Sa intru in mintea ta si sa vad tot ce gandesti,ca sa stiu daca ma mai zbat ca un porumbel cu o aripa franta! Altfel pot sa nu ma mai zbat deloc,si as muri in agonie,si acum uite-ma pe mine, nestiind ce gandesti zbatandu-ma ca acel porumbel!!

Secondhand Serenade- Fall for you
Niciodata nu stii ce o sa urmeze!

3 comentarii:

  1. Pfai de capu meu pitico.De ani de zile incerc sa intru in minte baietilor si mai cunosc un tip nou si imi zice ca baietii fac mereu nu stiu ce si imi da toata parerea peste cap.Uneori cred ca nu ar trebui sa aflu modul lor de gandire dar e asa amuzaaant sa stii sa te joci cu mintea looor.<333Asta daca sunt mai nesimtiti cu tine dar totusi acceptabili ca fizic.:))
    Si legat de faza cu: dupa cate ti'a facut... Da.Daca il iubesti tocmai, ca ii ierti toate cacaturile si esti dispusa sa faci in continuare pentru el multe-niciodata sa nu fii dispusa sa faci orice pentru el,crede'ma;te distruge pe tine psihic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza cu pshihicu,pot spune ca deja o mare parte e distrusa. Dar o sa imi erevin eu![-( Promit!!

    RăspundețiȘtergere