luni, 25 iulie 2011

Valurile-Ganduri la malul marii

Asa sunt valurile.. vin si pleaca. La fel ca visele,dorintele,prieteni,nereusitele[alt cuvant nu am]. Unele sunt mari, spumoase, si ajung pana departe la mal, iar altele,altele sunt mici, calme linistite, abea ating malul. Si cand intri in apa,si te izbeste cu putere un val in fata,la inceput te doboara,nestiind ce sa faci.. sa ramai jos,la fundul mari,sau..sau sa te ridici sus, si sa mergi in continuare. Sa te ridici sa mergi in contra-apei,sa mergi, si..sa te gandesti. ,,Si acum merg, merg printre valur..si..si sar ,ca sa nu ma innec,si daca ma innecam,care era problema? Primele tentative nu am mers,de ce as mai incerca? Oricum tie nu iti pasa. Hai frate.. puteam fi inca prieteni,chiar puteam,prieteni buni chiar! Si sa vorbim,sa ne spunem totul. Sa....numai are rost! Si Valurile vin si pleaca,ca si prietenii cum am mai zis. Mare mi te-a furat,la fel ca restul lucrurilor..la fel! Si..o sa imi fure in continuare cate ceva,dar..mi te-a furat pe tine..pot spune ca mi-a furat totul. Un prieten, prima dragoste,o parte din sufletul meu,copilul din mine,lacrimi varsate cu disperare..totul! Acum numai am ce sa fac..sau poate as avea..dar..NO SENSE!..Si am ajuns si al fundul mari,si m-am lovit, m-am lovit cu nasul de nisip,si iarasi..nu voi reusi sa ma innec,deja a aparut cineva care m-a scos din apa!!" Sau valurile ce se lovesc de pietre si se sparg..la fel ca inima mea,a ta,a oricui, a viselor spulberate de ura si indiferenta! Numai are rost sa vorbesc oricum nimeni nu ma baga in seama!
Ganduri pe malul apei,intr-o zi cu valuri destul de mari,chiar mari.!

2 comentarii: