luni, 11 iulie 2011

:].

Te rog, nu minti, macar acum, fara minciuni! Stiu ca ma Gurasti, si ar fi bine sa recunosti asta.Deci te rog.. te rog tocmai pe tine, cea mai naspa persoanape care o stiu, aceea ,,ea" de pana acum, nu ii mai pot spune ea, va trebui sa ii gasesc alt apelativ. Oricare dar nu ,,ea". Deci continuam, sa nu ma minti, sa nu minti pe nimeni macar acum, trebuie sa iti dai odat arama pe fata, dupa parerea ta,se pare ca eu deja am facut-o, dar..intr-un mod indirect, tu poti sa ti-o dai in ce mod vrei, dar..dati-o!. Nu poti ascunde asta al nesfarsit, aceea ura fata de mine, e intrun fel aceeasi ura pe care ti-o purtam eu, si poate inca ti-o port si acum, si da!inca o port. Numai minti ca ma iubesti, pentru ca oricum..nimeni nu te crede, si nu te-a crezut vreodata. Si defapt TACI! Numai spune nimic, numai am nevvoie, stii ce? defapt ma doare fix in c*r, de tine, si de tot ce e legat de tine. Poti sa faci si spume sa te urci pe pereti ca mie nu imi pasaa!
In dragoste si razboi totul e permis. Roata se intoarce.
Silverstein-My heroine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu