miercuri, 3 august 2011

Plang!

Si iata-ma..aici,acum! Plang din nou..plang dupa mult timp,fata de cum plangeam inainte. De ce plang? Plang pentru ca mi-ai distrus viata! Da,asta e,mi-ai distrus viata! Am invat ca in viata sa nu faci lucruri,pe care dupa le-ai putea regreta,lucruri grave,cu care cineva te poate avea la mana foarte usor! Si plang.. plang pentru ca trebuie sa aleg, dintre 2 fiinte pe care le iubesc cel mai mult! Dintre el, si ea[alta ea]. De ce trebuie sa aleg? Trebuie sa aleg pentru ca ea numai accepta ca eu sa imi continuui viata asa, dupa ce m-ai distrus, si nu intelege ca eu te iubesc orice mi-ai face!! Si acum trebuie sa aleg,si nu vreau asta! Nu am nici cea mai mica ideea despre ce ar trebui sa fac!! Pe cine ar trebui sa aleg..dupa mine nu as alege pe nimeni,sau nu as mai alege deloc! Mi-as dori sa pot da timpu' inapoi, macar acum 3 luni,daca nu mai mult si sa schimb ceva!! Chiar as putea sa schimb,insa acum.. numai pot face nimic!! Terminata din nou! Aici, la pamant,facuta scrum!! Grea viata de curva...!

Un comentariu: