luni, 11 iulie 2011

Suferinta!

Ai suferit vreodata din dragoste?Dar sa suferi cum nu ai suferit niciodata, si aceasta durere sa iti strapunga inima,sufletul si tot ce tine de existenta ta?. Poate si tu ai  facut asta. Eu nu as sti sa iti raspund, pentru ca de fiecare data am suferit mult, enorm de mult, poate ca prea multe si de ce..?Degeaba. -Inca mai tii la el? -Da! mai mult ca la propria fiinta. Dar incetasem vreodata sa il iubesc? Nu, n-ai sa vezi! In fiecare zi mai mult si mai mult, si mai multa suferinta, si mai multe lacrimi, si mai multi nervi, si mai multe dezamagiri, si inca cate. Se poate ca intr-un fel s-a intamplat ce mi-am dorit, dar.. nu e chiar asa! As vrea sa fie!! Mai e un pic, un pic dar totusi atat de mult! Si...daca picul ala se transforma in ceva mare,foarte mare, care sa cuprinda totul? De data asta incer sa am incredere ca ce imi doresc se va intampla, si o sa incerc sa nu renunt fara sa castig!. Nu ma las!! Numai vreau!! Am rabdat destul. O ultima lupta! [Vorbla Claudiei, Dumnezeu s-o ierte!]. Ultima, ceva de genu' pe viata si pe moarte, totul sau nimic. In viata vin e randul fiecariua sa simta asta, unora mai devreme, altora mai tarziu, unora doar o data, altora de mai multe, dar vine. Bafta!
Fara risc nu castigi!
Bon Jovi- Always
P.S: Vreau sa aud povestiile voastre de iubire!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu