sâmbătă, 2 iulie 2011

3 dintr-o lovitura!

Da..3 dintr-o lovitura! Tu,ea si inca cineva. 3 certuri aproape acelasi motiv. Tu esti arhi-cunoscutul tu. Ea nu e aceea ea. Ea e sau a fost cea mai buna. Si inca cineva e tot un fel de ea. [relativ totu' e in ceata]. M-am certat cu toti!! Si da...doare! Doare totul!. incep acum cu ea nu cu tine,numai vreau sa fii tu primul ca de fiecare data! Deci ea, eu am pierdut-o pe ea,ea pe mine dintr-o chestie relativ stupida, care mi-a ranit profund sentimentele. Chiar daca stiu ca nu ai facut-o intentionat si ai vrut sa faci un bine, m-ai ranit! Si acum ascult melodia noastra![tot Lady Gaga e forta!] si ma gandesc asa ca s-a terminat cu noi, si chiar daca as veni si mi-as cere scuze nu te-as lasa sa ma ierti, si DA am gresit,am fost prea dura si nu mi-am dat seama ca fiecare om mai greseste. Iar tu,cea care nu ai facut-o intentionat..care mi-ai fost mereu alaturi, tocmai pe tine mi-am gasit sa nu te iert!..[pauza de plans]. TU! pe tine te pierdusem relativ de ceva vreme, dar acum e altceva ,stiu ca am mai zis asta de atatea ori dar acum chair e altceva. Totusi, era bine doar cu un igg ,nu cu 2. Si era bine daca nu ma urai mai tare, si era bine daca multe..! Si pe tine nici nu mi-am dat seama cum te-am pierdut,care e motivul de s-a terminat asa! si nu,nu o sa pot pocni din degete si sa te uit,asa cum ai zis tu! Si stiu ca ai avut dreptate cu multe chestii, dar cu unele nu ai avut,dar am tacut.Poate daca nu taceam era mai bine si nu ajungeam aici. Si era bine daca multe. Si cu tine un fel de ea in miniatura m-am certat dintr-o alta prostie, bautura si fumatu',pentru ca zici ca nu ai prietene betive si fumatoare, daca beau nu inseamna ca sunt betiva,daca fumez nu inseamna ca sunt dependenta,dar tu.. tu nu ai inteles asta,nu ai vrut nici sa ma asculti,ai zis ,,Pa!" din prima si s-a terminat si cu tine. Uite astea sunt 3 certuri ,cele 3 certuri din vina carorra ard de durere si ura! De la dragoste la ura e un singur pas! doar unul!. SI nu vreau sa lungesc subiectu',nu vreau sa mai scriu postari kilometrice despre certuri,nu despre astea! Numai pot! De data asta chiar nu ma pot exprima in cuvinte,stiu doar ce simt,de mai mult nu sunt capabila,nu pot spune pur si simplu!
Si chiar credeam ca va fi o vacanta perfecta,dar..nu! O sa fie o vara frumoasa, inchisa in casa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu