marți, 5 iulie 2011

Vita de vie- Praf de stele

Vita de vie -Praf de stele

Am o chitara deschisa
O foaie nescrisa, si,
Praf de stele
Pe hainele mele
Si incerc sa nu uit
Sa nu vad
Sa cobor dintre ele...

Am o bodega in fata
Am un ghem de ata, si
Praf de stele
Pe urmele mele
Si incerc sa ma urc
Sa nu uit
Sa raman printe ele

Spune-mi oare mai stii cum a fost
Primul inceput, primul vis pierdut
Spune-mi stii cate ne-au mai ramas
Pana azi....

Am o vedere spre lume
Un vis fara nume
, si
Praf de stele
Pe urmele mele
Si incerc sa ma uit inapoi
Sa vad soare sau ploi

Am o poveste cititaO soapta zidita, si
Praf de stele
Pe hainele mele
Si as vrea sa culeg stropi de vant
Sa ii arunc pe pamant...sa devina cuvant

Spune-mi oare mai stii cum a fost
Primul inceput, primul vis pierdut
Spune-mi stii cate ne-au mai ramas
Pana azi...

Spune-mi oare mai stii cum a fost
Primul pas gresit, primul reusit
Spune-mi stiï cate trepte-au ramas
De urcat...

Spune-mi oare mai stii cum a fost
Primul inceput, primul vis pierdut
Spune-mi stii cate ne-au mai ramas
Pana azi...

Spune-mi oare mai stii cum a fost
Primul pas gresit, primul reusit
Spune-mi stïï cate trepte-au ramas
De urcat...

Refrenul e blana!!!! Versurile sunt blana!! M-am hotarat sa imi postez si eu melodii pe blog. Deja prea multe postari pentru o singura zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu