luni, 4 iulie 2011

Poate daca ti-as marturisi dragostea mea, durerile pe care mi le provoci mereu, fiecare amagire pe care mi-o daruiesti, fiecare lacrima care o vars datorita tie, fiecare gande negru, fiecare dor,fiecare off,fiecare fantezie de-a mea,fiecare dezamagire pe care o traiesc,fiecare nerv pe care mi-l creezi tu sau ea,fiecare data cand invarti cutitul in rana,fiecare data cand imi zdrobesti inima,fiecare data cand o lipesti la loc, fiecare data cand o zdrobesti iarasi,fiecare lucru legat de tine, nu mi-ar face bine, ba don contra, m-ai santaja mai mult, mai rau si mereu tot tu ai castiga asa ca nu e nici o sansa sa imi revin, si sa castig si eu o data!!! Macar o lupta cu tine, cu dragostea daca as castiga ar fi bine, in schimb, cu ea castig din ce in ce mai des acele lupte.

,,In dragoste si razboi totul e posibil" => asta se intampla si in viata reala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu