miercuri, 13 iulie 2011

Sti frate? Numai vreau nimic de la tine. Absolut nimic. In afara sa imi dai totul inapoi. Toate noptile albe,petrecute plangand,amintirile si cele frumoase si cele naspa, timpul, da timpul, acel an si cateva zile!! Il vreau inapoi,fara tine in el!! Tu m-ai distrus, si acum ma faci distrusa. Da! Sunt distrusa, distrusa de tine. Si ti-ai batut joc! Si tot eu sufar. Dar acum ma macina o intrebare: Ai tinut vreodata la mine? Nu stiu ce sa cred!. Dupa toate cele intamplate pot sa tind ca doar ai profitat. Dar de ce tocmai pe mine? Sunt atatea fete in lume, de ce tocmai eu?? Mda, mi-am dat seama! Eu am fost singura proasta care te-a iubit , si te-a iubit cu adevarat, care a fost dispusa sa faca toate chestiile astea dominata de o speranta falsa, careia mintea i-a fost condusa de cuvinte dulci,dar pe cat de dulci, pe atat de [ne]adevarate. Acum o sa ma resemnez, te urasc,urasc ca te-am iubit, urasc tot ce am facut, toate sacrficiile, dar pana la urma toata lumea isi ia ,,teapa"[ca sa zic asa],asa ca nu sunt nici prima nici ultima!.
Si asa am terminat o postare de peste o ora!
Mori!! Ar fi mai bine
N&D- Vino la mine! [Da, stiu o melodie veche, pentru altii o prostie, dar pentru o ,,distrusa"(nu ca nu ar fi adevarat) e o melodie relativ draguta]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu