duminică, 28 august 2011

[Smile!]

Simt nevoia sa scriu, sa scriu despre tine. Si uite, ca acum chiar o voi face! Si uite, inca te iubesc, a mai trecut o vara, a mai trecut un an, si dragostea asta inca arde in mine, ma tine in continuare vie, e inca acolo. Chiar daca cateodata,sau poate mai des as vrea sa numai existe!! Tot ce stiu e ca te iubesc, si uite ca te iubesc mult, si nu stiu de ce fac asta  in continuare, dar.. o fac! Si cateodata imi place, sa simt ca te iubesc si sa sar in mijlocul strazi zabind si zicandu-mi in sinea mea, sau deseori cu voce tare ,, Si uite ca inca te iubesc!". Si ma apuca zambitul. De ce ma apuca? Pentru ca te iubesc! De ce te iubesc? De proasta, de trefla, de 1 an si 2 luni, pentru ca e a2a vara, si pot sa mai continuui asa,dar nu o fac. Sunt 1000 de raspunsuri,daca m-as chinuis a ma gandesc la toate. [Smile]. Ignor melancolia mea de acum cateva ore, petrecuta tipic mie, la o tigara, singura la o scara de bloc draga mie,mai ascunsa si cu muzica la telefon. Si mai ignor si lacrima scursa pe obraz,sau pe amandoi. Iar dupa, am zambit, un zambet printre lacrimi, la fel ca putinele astfel de zambete. Am stiut ca e bine ce fac, ca zambesc si nu fortat, de bunavoie!.

And still I love you!!!

                                                                     *  Never..
                                                                       Never say never!
                                                                       I say..
                                                                       Why?
                                                                       Because i know, and you! Shut up!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu