vineri, 26 august 2011

26 august!!

26...26 august. Doar cand aud 26 simt un fior,iar cand aud si august deja zambesc. De ce fac asta? Pentru ca e un numar special, o data magica,pur si simplu e. De ce este asa?! Cred ca toti stiu povestea, sau cel putin cei care erau de fata, sau macar ce-i care isi aduc aminte. Eu una, nu pot sa uit, pur si simplu nu pot, daca inchid ochii, vad imaginile de atunci. Imi aduc aminte tot, in cel mai mic detaliu!! Pana si cum eram imbracata, si nu doar eu, si tu. Si tot ce am mai facut si intamplat in ziua aia. Nu stiu daca stii cum e, sa inchizi ochii si sa vezi pur si simplu secvente.
Si acum, toate parolele mele care erau 2608 [26.08] , toate apropourile alea [DIDII!!], toate datile cand intreba cineva ce inseamna parola mea si ziceam ca nimic, toate datile cand tu intrebai parola eu o spuneam , si Didi spunea pe fundal ,,douaaa sasee~!!:-" ".

In ziua aia, au inceput cu adevarat toate visele, iluziile, sacrificiile, depresiile,lacrimile, sunetele ciudate de fericire, maturizarea, asteptarea, visele spulberate, plans dupa vara, plans dupa tine, cioburile,lamele, servetelele alea multe, muzica trista, amintirile, fericirea adevarata, durerea fara limite. O lista prea lunga....TOTUL!!!

Cuvinte reprezentative acelei zile : Mers in zig-zag, fericire,euforie, fumat, aro, kiritescu , ,,Vin in 3 minute", tupeu, fericire citita in ochi, lume socata, ,,daca insisti", penultima banca din parcul de caini, buze moi, TU!

*Si un an de cand mi-am facut blogul, si am inceput sa scriu aceea poveste,povestea noastra, stiuta, gandita doar de unul, dar realizata-n doi!

Pentru unii o postare ciudata, pentru altii una neinteleasa, pentru unii inca o iluzie de a mea , pentru altii o prostie, pentru unii ,,visez prea mult", dar pentru mine e ceva simbolic, si as mai putea scrie mult despre ziua aia, in detaliu, fiecare detaliu dar as fi criticata prea mult iar oricum.. nu are rost!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu