marți, 9 august 2011

New life!

Viata mea a luat o intorsatura ciudata, nu neg. Poate ca asa e mai bine, poate ca va fi o viata noua, fara tine in ea. Poate ca asa trebuia sa se intample. Si.. nici unul din visele pe care le aveam nu s-a implinit. Toata au fost spulberate, arse, facute scrum,neterminate...si mai mult erau sperante? Nu, nu cred. De fapt.. habar nu am!! Incepe sa imi placa viata pe care o am acum,asa ca jet! Nu vreau sa o strici si pe asta!! De ce imi fac griji? Oricum numai avem cam nici o legatura! Tie nu-ti pasa, mie nu-mi pasa,uite asta e regula de baza! Tu iti vezi de viata ta in continuare, fara nici un resentiment, sau vro' urma de regret. Eu imi vad de viata mea, destul de frumoasa si ciudata, poate cu mici resentimente si cu urme destul de mari de regret ,dar... cum ai venit asa si pleci!! Ai plecat deja, te-ai lasat de mine, la fel si eu de tine!! Stiu ca nu iti e dor de nimic din ce a fost, stiu ca nici mie,deci toata lumea e multumita!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu