miercuri, 3 august 2011

Geo!


Vara trecuta!! Lac :-<! Now are just memories!
Geo e..geo! Geo e blonda! Geo e mica! . Geo e tare. O cunosc de mult, dar suntem prietene de.. vara trecuta!!  Am iubit acelasi tip[da' eu am aflat dupa ce nu-l mai iubea]. Am trecut prin multe peripetii [KFC],ma accepta asa cum sunt,se enerveaza repede,dar ii trece! Geo e roz! Lu' Geo ii place rozu',ii place sa isi faca unghiile cu multe modele,culori,si se pricepe. Cu Geo ma bateam in a3a in vestiar. Cu Geo nu ma suportam. Geo mi-a pus porecla Fiti. Geo zice ca am tatele mari [da nu e asa!!].Geo e adorabila! Geo poate sa faca tihi!Geo a asa odududud! Geo e adorabila Geo e Geo!! Si am scris c-am putin, si asa este. Dar,nu stiu ce sa zic mai repede despre tine!!! Ti-am scris in caiet o compunere intreaga!!!

Ai facut parte din ultima mea vara, faci parte din vara asta, si vei face parte din toata celalalte!!
Mi-ai deschis ochii,mai pitico!!
Asta e starea ei naturala!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu