vineri, 4 noiembrie 2011

Vreau!

Stare naspa. Foarte baspa. Senzatie de rau. Sentimente anestecate. Raceala. Durere. Stres. Test la mate. Viata prea dezordonata.. Nu am mai nimic din ce vreau!! Dar.. ce vreau? Pai vreau saa:
-iau note mari la scoala
-sa nu ma mai cert zilnic cu ai mei
-sa ma suporte diriga
-sa numai fiu inconjurata de atat de multi proasti
-sa inteleg matematica
-sa nu se faca uniforme oribile si de baieti
-sa nu se mai ia proasta aia de directoare de mine ca am blugi putin rupti si ca nu am tricou' complet alb
-sa am o viata fericita
-sa nu se mai bage nimeni in viata mea
-sa nu se mai bage diriga in viata mea[si a restu'] personala!
-sa imi creasca paru' lung si sanatos[primul pas, m.am tuns, pasul 2 m.am lasat de placa]
-sa nu pleci...
-sa nu ma lasi singura
-sa am toti prieteni alaturi la greu, mai ales cand va fi ziua cand vei pleca
-sa arat mai bine[muuult mai bine]
-sa imi gasesc ochelari cu rame negru si cu o forma normala cu care s aimi stea bine
-sa am UGG
-sa am piercuri
-sa ma vopsesc.
...Si... ce am din toate astea?! recunosc, 70% din visele mele sunt dorinte imposibil de realizat..dar tousi imi doresc. Ahh! MI.am adus aminte e luna noiembrie, imposibil sa nu fie o luna de tot cacatu'!
                                                                                          


                                                                                                                     *Ehh... iubiroi, o sa imi lipsesti cand vei pleca!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu