marți, 1 noiembrie 2011

Ce se va intampla de aici?!

Didi te iubesc!!!! Draga mea ,Diana... acum o sa las orgoliu la o parte. Si.. nu vrea sa pleci, chiar nu vreau, inainte ziceam ca daca el nu e, numai am sau numai e nimic. Dar, acum am realizat, ca el chiar nu conteaza, si acum ca daca tu pleci, voi ramane singura. Pur si simplu. Prin asta nu vreau sa se inteleaga gresit ca nu exista si alte persoane la care cel putin eu tin si ele la mine, am si alti prieteni,dar Didi... Diana, e persoana care mereu m.a ajutat,care mereu mi.a vrut binele,iar eu pana acum nici macar nu intelegea asta. Si acum.. ca realizez totul, si inteleg...o sa plece, va pleca! Voi ramane singura intr.o lume egoista, in care nu sti cine iti e prieten sau cine nu, o lume cruda si dura. Si pana acum am trait in lumea asta ,dar era ea aici sa ma sustina mereu cand picam jos!. A sa imi fie dor de tot, tot ce a fost si e intre noi! Cine imi va mai fi colega de banca? De cate ori nu ne.am certat cu diriga, doar ca sa stam in aceasi banca? Cu cine imi maio bat eu joc de diriga, sau o injur sau fac misto de ea! Cu cine? CU oricine voi mai face asta nu va mai fi la efl, cum a fost cu tine. Ai fost prima mea prietenie adevarata ca sa o numesc asa,prima adevarata, in ea am depus cel mai mult suflet si sentimente dintre toate priteneiile pe care le am, sau le.am avut! Pot spune atat de multe despre noi, dar nus tiu cu ce sa incep si cu ce sa termin. Acum stiu ce simt,atat!.
Te iubesc, iubirea mea! Sper ca nu vom uita tot ce a fost din noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu