miercuri, 30 noiembrie 2011

Nu pune punct cand inima iti cere virgula!

Tu esti tristetea,fericirea si in acelasi timp durerea mea. Oare, a revenit tot ce era? Sentimentele alea... sau doar au iesit la iveala?. E ca la biolgie? Chestia aia cu receptori si stimuli sau reflexul?
Adica eu sunt receptorul  care actioneaza la un stimul sau mai multi stimuli? SI reflexul fiind reactia de raspuns la un stimul. Prea multa biologie dar totusi....Cam asa e, anumiti stimuli care ma dau peste cap. Oricum am alte intrebari. Oare a revenit ttot ce a fost? Imi va distruge iar viata? Ma va da peste cap si o va lua de la capat? Nici eu nu stiu, cred ca nimeni nu stie. Esti doar un virus, virusul meu. Ma ataci,ma distrugi,cand imi revin ataci din nou si tot asa. De ce sa intampla toate astea? Aceea privire, acele vorbe si atat si sunt acum asa. Poate e doar o reactie de moment, sau chiar e ceva definitiv? Cum am mai spus si ma repet. Te voi iubi mereu, dar nici chiar asa! Azi... mi-am adus aminte de multe, de multe amintiri, mai ales de la scoala. Coincidente anu trecut cu anu asta. Teza de roaman de anu trecut cu teza de anu' asta. Si.. tot. Si nu stiu mi-a fost dor intr-un fel. Mi-a fost.. a durut atat pot spune... Nu stiu cum sa exprim ce e in mine. E printre pri ele dati in care ma chinui sa exprim. Pur si simplu. I miss old times!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu