duminică, 13 noiembrie 2011

Sunt trista.. Trista,nu suparata. Doar trista. In aceasta clipa se citeste tristetea pe chipul meu rece. Sunt trista pentru ca in jurul meu totul e gri,si pur si simplu, e frig, oameni suparati,durere,plictiseala... Ascult ca deobicei, melodii triste de dragoste,si stau...si duc lipsa de ea. De dragoste,sa o primesc si sa o daruiesc. De ce nu zambesc cand raman singura,cand nu ma vede nimeni?De ce in acele clipe stau si privesc in gol,si gandurile si sentimentele ma ravasesc? Orice fel de gand,fel de sentiment,bun sau rau,dureros sau nu. Eram azi in tramvai si ma gandeam la ultimile luni din viata mea, si mi.am dat seama ca parca nu au fost asa de rele, am realizat ca pe langa tot raul am avut niste prieteni care m.au sustinut din spate, in orice mod posibil. Dar,acum.. in momentul asta nu stiu ce vreau,ce simt, nu stiu nimic. Simt doar o stare de tristete si nostalgie.Si.. tin sa.ti multumesc pentru ziua de azi!

,,Pune-ti capu' unde vrei,dar pe umarul meu era locul ei!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu