sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Leapsaa!

Leapsa da' la Monii :

1. Imi poti spune: Alexandra
2. Mi-ar placea sa ma numesc: Cand eram mica Roxana. In momentul de fata Ana.
3. Daca as fi un personaj de carte: chiar nu stiu
4. Melodia mea preferata este: Nu pot alege o melodie preferata,dar in momentul de fata Adele-Someone like you
5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine este: Vineri.
6. Imi e dor: sa fiu un copil.
7. Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Ian Somerhalder si Johnny Deep
8. Urasc scoala pentru ca:la un moment dat devin foarte plictisitoare,profesorii sunt stresanti si ma satur de fata dirigai
9. Imi place scoala pentru ca: sunt pauze,imi revad colegii.
10. Culoarea mea preferata e: mov.
11. Partea preferata a zilei pentru mine e: depinde de anotimp
12. Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestrii?: Vampirii!8->
13. Mi-ar placea sa locuiesc: in Germania
14. Azi sunt fericita pentru ca: de ce as fi fericita?!
15. A fost un cosmar sa vad: cum ma distrug singura.
16. As vrea sa: Am prea multe dorinte!
17. Mi-ar placea sa existe: Damon Salvatore,Stefan Salvatore si restul personajelor din The Vampire Diaries,dar sa nu.l uitam pe pestisorul de aur
18. As vrea sa lucrez in domeniul: Fericirii.
19. Daca as avea o putere ar fi: Sa intru in mintea oamenilor
20. Imi place numele: Damon si Klaus
21. Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: Nu asculta ce spun oamenii despre mine, ei ma iubesc asa cum sunt.
22. Citatul meu preferat este:,,Zambeste,maine va fi mai rau!" , "E mai bine sa mergi cu un prieten prin intuneric,decat singur prin lumina!"[asta de la Geo il stiu] "Exista multe feluri de a muri.Problema e sa gasesti un mod sa traiesti" , "Luptam o viata pentru a trai fara libertate,dar atunci cand vom muri voms imti adevarata libertate"
23. Cred ca cel mai frumos sentiment e: prietenia si implinirea.
24. As vrea sa pot: Avea macar o data ceea ce imi doresc
25. Viata e frumoasa pentru ca:Viata mea nu e frumoasa!
26. Planul meu secret e sa: am un plan secret?.
27. Imi place serialul: "The Vampires Diaries"[Ian e asa de =p~]
28. As vrea sa scriu despre:Iubire,Implinire si Razboi.
29. Vreau sa iti spun ca: Vreau sa fiu fericita si ca imi e somn!
30. Cum ti s-a parut acest chestionar? Ce ai vrea sa ii mai pui?: Dragut.
31. Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: nu prea am cui sa il dau.:-?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu