vineri, 16 decembrie 2011

Nu stiu cine a spus ultimu cuvant. Si ne-am desparit pentru o vorba in vant.

Simt atat de multe, legate de tot ce se intampla in viata mea. Pana si fiecare lucru oricat de mic il simt. Nu stiu sa exprim atatea. Nesiguranta,dor,prostie,durere,fericire,nostalgie,tristete,zambeste. Cam asta simt si toate se repeta intr-un timp scurt. Si e din nou si din nou. Azi, a fost cred ca prima zi din saptama asta in care nu ne-am certat. A fost asa dureros astazi, cand am rupt bradu' si ne-am dus toti sa il reparam si astea, eu cu tine mereu puneam mana pe acelasi glob, sau aceeasi betea o ridicam si ne uitam una la alta. Mereu eram impreuna,vorbeam,dar nu era nimic la fel. Azi, la un moment dat aproape incepusem sa iti aberez despre tot felul de lucruri,simteam nevoia sa fac asta,dar nu am facut-o. Lasa,ca mai e o saptamana si trece totul!:-j. Imi pare rau ca te-am cunoscut,vorba lu; mama ,,Si daca nu venea in a5a,ce faceai?" Nu stiu ce faceam,dar se pare ca ai venit si vad ce am facut si ce fac acuma. Poate,daca nu te cunosteam era mai bine totul,poate nu ajungeam in situatia asta. Cum mi-ai spus si tu ,,Tu ai fost prima mea prietena adevarata!". Ce pot sa zic? Asta simt si eu. Am doua citate despre tot ce se intampla sau s-a intemplat. 
,,A fost prea frumos ca sa nu se termine astfel" si celalat[titlul].  Am atatea intrebari, si parca ti-as zice atat de multe,dar nu o sa o fac. Adica numai are rost, nu credeam asta inainte, dar acum dupa ce mi-ai zis numai cred absolut deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu