miercuri, 28 decembrie 2011

Craciunul...Ce pot sa zic despre el? Craciunul de anul asta a fost ceva gen ,,una calda,una rece". Ajunul a inceput frumos, cadouri, casa lu' geo, patinuar,cearta,fericire,uimire,soc,mesaje si declaratii dragute de la cine ma asteptam mai putin. A da si seara caodurile de la ai mei, destul de reusite. 25 decembrie,prima oprire a fost la bunica,unde am stat ceva,iar dupa m-am intalnit cu geo ne-am luat o sticla de vin si am plecat la ea acasa.[de aici stie geo]. 26 decembrie, romana,film,gratis,loverboy,cismigiu,rude,cadouri,nervi,dezamagire. asa a fost caracterizata ziua. Daar,27,curaj,prietenie,zi buna, neputinta de a face ce ti-ai propus, mama proasta,cam atat. Si asa a fost craciunul meu povestit.

Un comentariu:

  1. Maxima aia cu mama proasta =))
    Aia era ultima chestie pe care ma asteptam sa o zici :))

    RăspundețiȘtergere