marți, 4 octombrie 2011

Adioo!

Vreau sa plec din scoala asta! Ajung sa urasc generala.. si totusi o plang. Dupa ziua de azi, vreau sa plec. Vreau sa merg in Elena Cuza daca merg,se mai muta si un coleg,ne ducem in aceeasi clasa si stam in aceeasi banca. Foart simplu!:). M.am saturat de toate cacaturile care le patesc, diriga, profesori, colegi ,bodyguard, femei de servici cu toti. Vreau sa merg intr.un loc nou. Reputatie noua, oameni noi, prieteni noi,lucruri noi. Dar.. pe voi nu o sa va uit. Si nici cu 5 la purtare nu vreau sa plec. Nu o sa va uit. Pe nici unul Colgei, profesori, prieteni, dusmani. Ignorand faptul ca am plans 2 ore in continuu, vreau sa plec!

Adioo, visul frumos s.a terminat. Adioo poveste noastra sa.n.cheiat! Adio!</3
Elena Cuza, here i come!</3

6 comentarii:

  1. o sa faci cea mai mare prostie :) ,dar ... faci ce vrei .

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrei sa vii la noi? Esti sigura?? o.O
    Matematica e foarte grea aici...poate sa ti-o zica chiar el...
    Ironic, mie cateodata imi vine sa ma mut altundeva...

    RăspundețiȘtergere
  3. voiam. am auzit ca are un 5 la mate, si la noi numai note mari avea la mate,si nu numai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Profu nostru e mai dur, si la luat repede din prima...
    Chiar mi-e mila de el... Dar asta e.

    RăspundețiȘtergere