miercuri, 26 octombrie 2011

Zambet de satisfactie!

,,Sunt geniala, sunt frumoasa, sunt desteapta!" E clar, mi.am revenit. Haha! Ce bine imi pare, am revenit, asta inseamna razbunare, cu adevarat razbunare! Haha! Acum numai simt nimic pentru tine, deci razbunarea poate fi mai dureroasa. De acum , pe primul loc sunt EU, pe al 2 lea prietenii [sau pe 1 in cazuri exceptionale sau din motive bine intemeiate], pe al3lea scoala si dupa restu'. Dar oricum, doar primele 2 locuri sunt bine definite. Acum, am un zambet de satisfactie pe fata, sunt mandra de minne, ca am putut trece peste.. si totusi, ma simt chiar bine. Love is NOT forever! [trebuie sa imi schimb penaru' pe care scrie tocmai opusul]. Pam-pam! 

              *revin mai incolo cu o postare! mai buna, despre tema asta! >:)

2 comentarii:

  1. Te astept cu postarea urmatoare. Oricum, daca acum te simti frumoasa si implinita si asa mai departe, nu vreau sa iti tai aripile, dar cum "love is not forever", nici asta nu e.
    Ma bucur momentan ca esti pe calea cea buna. E de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh. nu mi le tai,dar pe moment e frumos!>:D<.

    RăspundețiȘtergere