vineri, 24 iunie 2011

Summer bitches!

E vara iar si toate grijile din nou le-am parasiit![exaltatii]. Deci e vara. Oh Jesus! In sfarsit vara, cat am asteptat-o cat cat cat, cat am plans dupa ea si totusi acum a venit, s-a reintors alergand la mine,iar eu..eu am primit-o cu bratele largi deschise cat sa o cuprinda pe toata. Vara asta sper ca va fi mai geniala ca cea trecuta. Sper sa numai ...[gata fara resentimente,desi inca exista sentimente].Vara asta o sa fie ,o sa fie a mea! vreau sa fie vara mea!! a mea! a mea! a mea!. Marti vine Alex >:d<! Si nu ma mai scol la unu!. Imi e tare dor de el si vreau sa il vad cat mai repede>:)! O daa! O daa! O daa!. O sa fie tare! Uhuu! Uhuu! O sa fiee tare!! Uhu ! Uhu! Uhu!. Si si si.. vreau sa ne impacam si sa nu ne mai certam daca se poate delooc vara asta, fiindca m-am saturaat!!!. I miss you<3!

P.S: scuzati exprimarea de copil mic, dar apa mi-a ajuns in creier!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu