luni, 21 februarie 2011

Visare...si melancolie...|: |

Sunt aici dar mintea imi zboara in alte parti adica sunt aici fizic dar nu si psihic...ma gandesc la tot felu' de lucruri la orice,la de toate..pe bune nici eu numai stiu la ce ma gandesc,un lucru stiu ca nu ma gandesc la realitate,sunt cu capul in nori ca niciodata,plutesc in aer,si nu ma aduce nimeni la realitate,cu picioarele pe pamant,sunt departe....incerc sa realizez ce mi se intampla ce e cu mine,cu tot,nu ma inteleg nici pe mine,e o lume neinteleasa,stiu ca gresesc imi pasa,dar o fac in continuare,ma simt ciudata,singura,dar de parca as avea toata lumea,stau scriu ma gandesc ,nu prea ma pot misca sunt paralizata intr-un fel sau altu',ma uit intr-un punct fix si scriu tot ce imi vine in cap,melodia sa terminat de o gramada de timp,iar realizez asta dupa mult timp,cu mouse de la laptop ajung pe pagina cu youtube si apas pe replay,flosesc mouse de la laptop findca nu imi pot misca mana pana la cel mare,stau si a gadnesc iarasi,lool ce repede trece timpu':O ,tre' sa ma apuc de tema la romana nu stiu un exercitiu exercitiile se leaga intre ele deci nu-mi pot face tema,putin imi pasa de asta,de la romana iar am ajuns sa ma gandesc la nici eu nu stiu ce,ma gandesc la tot felul de lucruri,dragoste,sentimente,depresie,prieteni,resentimente regrete,muzica,tot cea fost,ultimele  app 8 luni,ca m-am indragostit iubesc,urasc,cateodata sufar,zamebsc,imbratisari,cuvinte spuse aiurea,ADEVAR,irascibilitatea mea,ah!!! sunt chiar multe...imi incarc mintea cu tot felul de lucruri fara sa vreau...whatever...|: |....si acum o melodie..deobicei ascult muzica lenta in momente dastea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu