duminică, 20 februarie 2011

10000...

10000 de minute...love ya...deci miam agat o EXTRAoptiune noua 1000 minute in retea si 40 nat/int. pot spune ca e geniala,in sfarsit nu imi mai e frica sa vorbesc la telefon ca mi e termina minutele sau sa dau mesaje ca se termina,acum u imi mai e frica vorbesc in continuu si mesaje la greu...findca am o vaga impresie ca nu voi putea termina toate minutele,si asta e bine  in sfarsit o EXTRAoptiune care sami faca fata,fiindca pana acum nu  a fost EXTRAoptiune pe care sa no fii terminat cu cel putin 2 saptamani inainte de termen,cum a fost cea veche 1000min si sms in rete 80 min si sms nat si int. deci numi ajunea nici macar 2 saptaman.sau iniante de asta cand aveam 600 de minute era groaznic,oricum odata cu fiecare EXTRAoptiune pe care am avuto am invatat sa vorbesc  din ce in ce mai mult la telefon si sa termin toate minuteòle inainte de termen,imi aduc aminte cand sa am 100 de minute in retea mi s eparea ca sunt multe si nam ce face cu ele..mrg ce  vremuri..8-> lool,frate cea mai trecut  timpu
 P.S:de mentionat sunt in vodafone:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu