luni, 29 noiembrie 2010

Probleme.....stres...si lucrurile are imi cauzeaza stresul

GATA...STOP!!!!Numai pot....iar au inceput probleme ,dar defapt au inceput de mult dar akm sau adunat toate la un loc....m cu ce sa incep....scoala si profesorii cer prea mult,prea multe teste anuntate si neanuntate,note mici ,copiat la greu(cat se poate),mai nou akm si tezele,aia la romana o sau miercurea viitoare imi voi petrece tt weekendul invtand la romana pt k de am teza,imediat dupa pe 13
sau 15 o am paia la mate undes varaza,tre sa invat toata materia si geomatrie si algebra x_x sunt bata,diriga mereu se ia de noi,de toti mai ales de mne k facem prosti bla bla si k vrea sa se se inteleaga bne cu noi,profa de romana au apucato nervi k cik tre sa stim mereu fiecare lectie la perfectie k na e lecta de zi si e,,sfanta''ne da app in fiecare zi test de 5 minute,avem prea multe teme profele ne dau teme cu nemiluita noi le zicem k ne dau mult si cik ,,e putin ce vi se pare voua mult? dak lor li se pare putin 4-5 exerciti la romana sau mai multe la multe la app fiecare materie nush ce e mult in viziunea lor,lumea mai  nou a inceput si sa ma minta.....ce pot sa mai zic...,aks ma cert in fiecare zi cu parintii k de ce am pus mana pe masa aici si nam puso akolo sau multe motive idioate care nau sens,una doua urla,la scoala,tre sa par fericita chair dak sunt trista k dak arat k sunt trista imi sare toata lumea in cap k dc unst suparata si ma cicalesc intruna,in fiecare zi tre sa stau sa ignor si sa ma fac k nu vad multe lucruri pt ,,binele meu'',mai nou am si un punct scazut la purtare din vian unei proaste si un cater,mai avem inca cativa nota l aprtare scazuta deci am 9 si profa vr sa discute in consiliu ca sa fie scazuta...nui corect sa io scada dor lu proasta aia.......in fiecare zi ba sunt fericita ba sunt suparata,mai nou si cel mai des cand nu sunt fericita sun t melancolica si reflectez asupra problemelor kre unst prea multe...toata lumea e stresata in ultima timp...........vreau sa vina mai repde vacanta de CRACIUN,sa ma distrez sa vina Alex k mie dor de el sa ne batem cu zapada,sa facem caterinca sa mergem pe afara sa mergem in mall la patinuar e.t.c da sa mergem toti...eu clau alex geo meli gabi si mai vedem...orikm dabea astept macar atunci no sa mai fiu stresata o sa fiu fericita k dupa vacanta.......iar o iau de la capat cu scoala note teste profesori diriga teze din nou bla bla....orikm sper sa treca timpul mai reoede la teste sa iau note destul de mari pt k am invatat si am copiat destul de mult la mate in teza macar un  8 si la romana pot spune k ma astept sa iau un  9 cam asa k mai stiu ceva romana....lasa k vine vacanta si craciunu si no sa mai fiu asa stresata .....:D...orikm akm pot sune k chiar sunt stresata cam din toate puncetele de vedere...orikm imi trece mie....sper da nu cred

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu