vineri, 26 noiembrie 2010

It's My Life............It's Now or Never

It's my life
It's Now or never
I ain't gonna live while
Im alive
My heart is like an open higway
Like Frankie said i did it my way
I'm just wanna live while I'm alive
It's my lfe 
IT'S MY LIFE ookay???? deci e viata mea si zic din nu si sper sa dureze mult dorinta mea...Sa-mi traiesc viata la maxim...vreau sa ma distrez...sa gresesc sa incerc sami repar greselile... sa stau afara cu toti prieteni ...sa iubesc...sa plang ...sa rad ...sa fiu feiricita ..sa fiu suparata....sa imi mai ramana doar speranta...sa beau ...sa fumez...sa se ia toti de mine k beau si fumez...sa primesc cateva capace pt asta.....sa depan amintiri...sa fac misto de lucruri banale...sa ma enervez....sa stau la taclale non-stop ...sa vorbesc la telefon...sa mananc .....sa ma pilmb prin ploaia zambind....cand numai e speranta sa zambesc si sa revina speranta.....sa ma uit la filme de groaza pe intuneric noaptea.....sa ma uit la televizor...sa stau afara cat de mult se poate....sa ma cert cu toti si dupa sa ma impac....sa stau sa fac misto de bianca k no suport....sa ne caute pe toti afr si noi sai spunem k am plecat aks.....sa stau sa ma plim prin frunze si sa le fosnesc...sa stau sa am holbez la lucruri neimportante sau plictisitoare..sau aflu vesti bune si sa fiu euforice...sa se vada cat de fericita sunt...sa am curaju sai spun celui pe care il iubesc k il iubesc...sa am curaju sami exprim toate sentimelnetel...sa ma fac de ras..sa fiu mereu aia nebuna.....sa ascult muzica care imi place....sa am cei mai tari prieteni  din lume(sii ii am ).....sa trec usor de la o extreme la alta:))-:((-=))...sa plang si sa rad in acelasi timp...sa plang de fericire.....sii sunt multe lucruri pe care vreau sa le fac....pana atunci mai e mult.D::D:D:D:d si cu toata euforia din mine spune k VREAU SAMI TRAIESC VIATA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu