duminică, 20 martie 2011

Luna..cutremure..nori si un cer MOV

Luna....cutremure.....si chestii dastea..deci ieri a fost 19(martie) ziua aia in care era luna plina nu stiu cum..si cica trebuia sa fie un cutremur..(mie imi e frca de cutremure)A fost o zi in mare parte nasoala,moharata,melancolica,idioata..mai putin unele lucruri..deci am fost prin centru cu clau neam despartit pe la 6 jumate..eu mam dus spre casa si am preferat sa mai stau pe la mine prin parc..in  tramvai  am inceput o discutie prin mesaje cu didi despre luna..la un moment dat imi zice o faza gen: ca de la luna esti trist morocanos si irascbil..perfecta dreptate..app toata lumea era asa..am ajuns la mine in parc statraem singura peo banca co paru in ochii si scriind mesaje..ascultam cum ma fae lumea EMO.Trecem peste ma duc la un leagan..totu pustiu mai putin o gasca pe care ii stiu asa  cat de cat..incep sa vb u didi la tel...toata lumea care trecea pe langa mine se holba gen: ,,Uite EMO ,ciudata aia"..vb ce vb cu didi imi povesteste ca app toti de pe mess sunt suparati sau ii doare ceva chestii dastea...la un moment dat ceru era MOV ideea e ca ador culoare asta...dar totusi nu era normala..am inchis discutia cu didi si am mers pe la aia..am vb ceam vb(o discutie fara sa fiu facuta EMO ,e un record) si leamm zis de faza cu cutreuru si chestii gen.pe la 8 am ajuns acasa...eram trista melancolica,cu lacrimi in ochi ,singura,indurerata neputincioasa eram Varza si am gandeam mult la moarte si chestii gen..usor usor iimi reveanm da se ntimentele astea inca mai erau in mine..Sa fii fost de la faza cu luna??? sau de la mine pur si simplu..dar ideea e ca si restu aveau probleme gen
In redare: Bon Jovi Always

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu