luni, 10 octombrie 2011

Prieteni!

Prieteni, o tema foarte interesanta. Mi.am dat seama acum ceva timp,mai precis in vara ca nu conteaza de cat timp cunosti o persoana, atata timp cat va intelegeti si tineti una la alta. De multe ori sentimentu' asta nu e reciproc. Dar, eu vorbesc despre cazul meu. De stiut, va stiam de mult. De cunoscut, v.am cunoscut in vara. De ce spun asta? Pentru ca ,,a sti" o persoane, nu e acelasi lucru cu  ,,a cunoste".  La inceput, cand nici macar nu vorbeam, mi.am facut o parere destul de gresita despre voi,dar odata ce am inceput sa vorbim, s.a schimbat.  Si a trecut si vara, si tin la toate trei, chiar tin. Adica, fiecare sa creada ce vreau, eu stiu ce simt. Cu toate ca, imi mai cer scuze inca o data.Si sper ca ai inteles ca tin la tine, prin ultima faza.[intelegi tu.]..
Nu stiu, ce sa zic. Va iubesc, spper ca sentimentu' e reciproc. Cu fiecare am avut si am amintiri frumoase, si sper ca voi avea in continuare!.
     *Sper ca va simtiti, si va dat seama ca despre voi vorbesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu