vineri, 9 septembrie 2011

09.09.2011!

Si deja incepe sa fie racoare afara. A trecut prea repede.  Parca ieri, si chiar ieri imi era cald. si azi.. imi era racoare cu hanorac. SI nu doar mie, tuturor. Era asa de trist, cum soarele a apus incet incet, si intunericul a furat ziua atat de repede.Si vine ultimult weekend din vacanta. Acel weekend cand ar trebui sa te distrezi foarte mut, dar care in toata lumea se dupa rechizite, ghiozdane ,aine alea alea. Daca nu te.ai distrat toata vacanta nu ai cum sa recuperezi in 2 zile! Vacanta mea nu a fost cea mai grozava ,dar nici naspa nu a fost. Prieteni noi. Oameni noi. Durere multa,dezamagire, lacrimi! Locuri noi. Si tot ciudat e.. ca a trecut asa de repede. O fi el secolu vitezei, da' nici chiar asa!!

Lista cu toti oamenii pe care i.am cunoscut vara asta:
Geo, Moni, Alexa( pe ele le stiam ,dar vara asta am inceput sa le iubesc,andy, ricky, bogdan, suit.
Si acum izvoru' Kinder, Dani,Farma', Alecsa, Geo,          Georgiana, Flori, Mihaela,(naspetele!)         , Shady, Gings, Ologu', pitic,  Avocado, Oke, multi.

Am simtit nevoia sa fac lista asta,dar nu inseamna ca pe toti ii iubesc. E un procent mic din ce am zis aici, pe cei care ii iubesc din lista asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu