vineri, 27 mai 2011

About me!:)

M-am hotarat sa scriu o postare despre mine,pentru ca never nu m-am  prezentat.Am deschis ochii prima data pe 23.08.1998,intr-un spital,pe un pat totusi nu cred ca a fost  o imagine prea frumoasa.Am deschis ochii cu intarziere pentru ca nu voiam sa ies( si poate era mai bine daca nu ieseam deloc).
Sunt zodia leu!Am .....cati ani am?(calculati voi)
Nu suport multa lume,si iubesc prea putina. Putina lume ma cunoaste,dar totusi prea multa.
Imi place shaorma,KFC,McDonald's,Burger King(mancare!!!),Dr. Pepper,7up(saapte-n sus),Nestea(Bauturaa!)
Iubesc muzica,sunt adepta rockului,dar asculti si rap,pop (ati prins ideea)
Iubesc(un prost),Respir,Mananc,Vorbesc(la telefon si nu numai) prea mult,Ma enervez repede,Sunt sensibila(si urasc asta),Nu pot spune ca am multi prietei,dar care ii am ii ador(fac mai incolo prezentarile),Lumea ma face EMO(Se stie cine!!),Culorile mele preferate sunt negru si mov dar imi mai place mult si verdele.Nu pot sa traiesc fara shoesi mei(alea multe perechi),Ma enervez repede,Urasc cocalari si pitipoancele(pe sistem),Port ochelari,am aproapre 1.60,sunt grasa,fumez(sst! sa nu stie nimeni,nu fumez mereu!!fumez rar! dar nu o voi mai face),Sunt in 117 actualul 6D,imi place sa port pantaloni colorati,bratarile din ate.........si mai sunt multe..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu