miercuri, 4 ianuarie 2012

I'm incoplete,without you!

E ceva ce imi rasuna in cap. Ce mi-ai spus,in datile in care am vorbit. Iar la final,cuvantul "Ever". Cuvantul asta mi-a dat multe de gandit. Si mereu cand iti aud vocea,vreau sa-ti spun,dar..nu pot. Ochii mi se impaienjenesc iar vocea mi se schimba. Ma abtin sa nu-mi dea lacrimile. Si totusi continuui discutia de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Parca,ceva mai binedispusa,pentru ca stiu ca vorbesc cu tine. Da, mie dor de tine. Zilnic ma gandesc la tine. Si astept..astept sa vi. Sa vi din nou aici,si totusi cand vei veni,ce se va schimba? Sper ca te voi revedea,imi e dor de fata ta, vocea ta,stilul de a vorbi,caracterul. Tot!


Iar viitorul? Viitorul care va fi? Viitorul nostru,viitorul meu fara tine...e ceva de nedescris ce simt acum. Ce simt in legatura cu tot,dar in special cu tine. Nu pot fi fericita daca nu te am,daca nu esti a mea. Lipseste ceva din inima mea, acel ceva esti tu. Zilnic imi aduc aminte de noi,de cate o amintire,de cate o zi. Zilele de primavara,cred ca ti le aduci si tu aminte,toate acele amintiri,ma zdruncina mereu...
Mie dor de tine, asta e clar. Ma simt incompleta!Sunt incopleta fara tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu