sâmbătă, 24 decembrie 2011

Simt ca ma sufoc
Numai pot sa respir
Ard.Tot corpul imi arde.
Si in curand voi seca de lacrimi,numai pot. Vreau ca nimic sa numai existe. Vreau sa fiu eu,si atat. Sa numai fie nimic care sa ma poate distruge,sa ma faca neputincioasa. Sper, ca din cand in cand iti vei mai aduce aminte de mine...daca nu cer prea mult. Chiar daca nu re mai aveam,acum simt ca te-am pierdut de tot. De parca cineva mi te-a furat chiar din fata ochiilor,si te-a ascuns de mine. Nu inteleg ce e cu mine, nu m-am mai vazut asa neputincioasa si distrusa de prea mult timp. Nu inteleg nimic,citesc niste versuri in engleza,zici ca e chineza. Tremur, simt o nevoie cumplita sa uit de tot. Vreau sa am amnezie, din care sa ma trezesc doar cu ceva bun, tu sa nu fi acolo,de parca nu te-as fi cunoscut niciodata,sa fie o viata normala, fara tine in ea. Si.....poate atunci vei veni la mine si imi vei povesti,iar eu..sper sa nu cred ce-mi vei zice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu