marți, 6 decembrie 2011

Din tot ce a fost, a ramas doar amintirea!

Mie dor de tine!. De fapt, imi e dor de noi. De ce eram inainte, nu de ce suntem acum. Detest ce am ajuns. SIncer, preferam certurile noastre de 5 minute si ne impacam imediat. Acum suntem, distante,abea' ne mai vorbim si mai stim putin una despre alta. Nici afara numai iesim impreuna, macar 10 minute dupa ore. Imi aduc aminte anu' trecut pe vremea asta,cum in fiecare zi ieseam dupa ore juma' de ora-o ora si mergeam in parc si stateam cu restul. Macar stateam acum, nu am mai stat de... de joi. Si atunci am stat cu motiv. Imi e dor de tot ce eram, de cum mergeam in weekend pe Lipscani si prin Unirii si eram doua nebune,la care se uita toata lumea de pe strada, Imi e dor,pur si implu dor. Ce a cauzat asta? Cm de s-a ajuns aici? Probabil orgoliul, pentru ca amandoua il avem prea mare, probabil mutarea ta,sau prieteni si grupurile noi. Dintre toate aste nu stiu care e sau daca e una dintre ele..dar ce stiu e ca imi lipsesti. Esti aici dar numai e nimic la fel. Vine 8 decembrie,stiu ca iti aduci aminte perfect ziua aia, de 8 decembrie de anu; trecut., cred ca in perioada asta, prietenia noastra ajunsese la apogeul maxim dintre tot ce a fost. Scriu toate astea si plang,stiu ca si eu am gresit, si tu ai gresit. Regret,chiar regret. Azi, te-am avut pentru mine doar 5 minute. Sa fi numai a mea! Sa stam doar noi 2. Si la engleza cand te-am intrebat despre cine ai scris ai zis ca secret,mi-am dat seama imediat ca nua  fost despre mine, te-am intrebat daca ai scris despre I. ai zis ca ,,poate da,poate nu". Sincer? M-am simtit ca dracu, m-a durut,mi-au dat lacrimile si m-am intors cu spatele spunand ca.. ,,eu nu stiu despre cine sa scriu". Si oricat as vrea sa-ti zic toate aste si mai multe nu as putea as-ti zic. Nu as avea curajul asta, nu as putea. Ma cunosti prea bine, daca ma mai ti minte, sti ca nu as putea sa spun toate aste face to face. Dar, le vei afla tu, odata si odata!
Imi e dor de vreamea cand eram doar noi doua, doua copile zburdalnice, care nu le pasa de nimic! Erau doar ele doua si nimic mai mult!

2 comentarii:

  1. Distanta determina cat de puternica e prietenia. Daca v-ati racit una fata de cealalta, nu trebuie sa-ti para rau, ci sa intelegi ca nu a meritat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raceala, ralcea. Nici nu ai ideee cat de mult a meritat. Si nu e vorba ca imi pare neaparat rau,ideea e ca doare foarte tare.

    RăspundețiȘtergere