miercuri, 28 decembrie 2011

Cel mai frumos Craciun.

A fost o mare de lacrimi in primele ore ale zilei de ajun,dar din fericire a secat la un moment dat. Mi-am simtit prieteni cel mai aproape decat in alti ani, si am fost chiar fericita,pana am ajuns la o clipa cand,dezamagirea m-a lovit,si nu credeam ca nici macar in ajunul nu poate vorbi altfel,avand in vedere o frumoasa poveste.  Un mesaj iti poate schimba total starea,dar raspunsul la mesaj poate face si mai mult. Cateva cuvinte, minciuni dulci si uite asa fericirea a revenit.In ultimile ore ale acestei zilei am primit cadourile,care..au fost mult mai frumoase ca in alti ani. In ziua de craciun,m-am trezit cu o dorinta arzatoare de a ma utia pe geam si a vedea mormane de zapada,asta nu s-a intanplat,am primit cadouri de la familie,iar seara m-am vazut cu ea si am petrecut,dar mai asa pe stilul nostru. In a doua zi de craciun, prima oprire a fost piata romana,unde am vazut un film,un cersetor mi-a cerut un cartof, iar dupa aceea am mers in cismigiu.Dar,planurile mele s-au dus cand am plecat la alte rude. Am mai spus cat de mult urasc sa merg la rude de craciun?.  In ultimile ore din aceea zis si in primele ore din ziua de 27 am fost total dezamagita,ranita,trista,nostalgica..asa am si adormit,plangand. Dar, a doua zi am facut ce trebuia sa fac,nu in toatalitatea dar am facut-o...si totusi puteam sa fac mai mult de atat,sa fie bine!. Dar,si maine e o zi. Ziua am petrecut-o cu ea,iar seara cu ,,True Blood".
Asta a fost cel mai frumos craciun, am avut prietenii alaturi, am fost fericita,am avut curaj!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu