joi, 8 decembrie 2011

2 saptamani and...over. Dupa 2 saptamani voi ramane asa.. cu ochi in soare ca sa zic asa. Voi ramane singura. Nu spun ca numai am prieteni,dar cel putin in clasa la scoala si in multe alte situatii ea e a mea. Adica, ea stie sa ma potoleasca, sa aiba grija de mine, sa ma enerveze, si dupa sa ma faca sa o iau in brate. Ea a fost singura persoana care mi-a fost alaturi in multe situatii,iar acum.. va pleca. Fara suparare, dar dintre toate prieteniile pe care le-am avut in asta am pus cel mai mult suflet. Candva am avut o alta cea mai buna prietena ,dar nu se compara. Ca sa fi prieten cu cineva trebuie sa il lasi sa te cunoasca, sa i te dezvlaui acelei persoane, sai ai incredere in ea. Poate ca pe ea  am lasat-o cel mai bine sa ma cunoasca, pentru ca am stiut de la inceput ca va fi ceva. Azi a fost 8 decembrie, ti minte 8 decembrie de anul trecut,ahh! Mie dor de tot. Si gata, numai stiu ce sa zic. De aici nu stiu sa ma mai exprim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu