marți, 6 septembrie 2011

Iarna, scoala!

Ma uit la poze. Ma uit la poze cu altii. Ma uit la poze cu altii iarna. Ma uit la poze cu altii iarna facute la scoala. Si mi.a venit in minte o imagine, bine mai mult dar prima a fost cand ieseam din clasa, si te vedeam imediat in fata mea. La calorifer, magnificul calorifer plin de amintiri. Ambele calorifere. Te vedeam, zambeam si mergeam mai departe, cu un mers specific. Sau alta imagine, cand veneam la scoala, si veneam singura pe toata straduta aia de la pod pana la scoaa, si ma uitam in jos, la bocanci mei,cu sireturile iesite pe afara ,ude si rosii, cu blugi negri bagati in ei. Si multa zapada inauntru, si imi mai priveam urmele facute in zapada. Sau cand eram ingropata in zapada, ca atunci cand a sarit toata clasa mea pe mine, a ta [inclusiv tu ] si atunci cand m.am chinuit 2 zile sa iti pun o piedica, si totusi ti.am pus.o. Sau discutia aia despre bocanci mei! -Iaute si.a luat fiti bocanci -Da. am vazut -Nu iimi place cum ii sta -Ii sta dragut. [Discutia asta a fost chiar amuzanta,cand a fost ]. Sau cand i.am dat numai stiu cui, cu bocancu in cap, ca ma gadilau aia din clasa pe catedra. Si am atatea amintiri din iarna, cu tine, cu colegi, cu profesorii, cu prietenii, cu SCOALA!. As vrea sa mai continuui cu amintirle din iarna, dar stiu ca nimanui nu ii pasa. :). Zambesc si totusi imi vine si o lacrima. Sper ca a7a sa nu fie chiar asa de rea, fata de cum cred eu ca va fi. Voi iubi a6a ever. <3!.

Din fiecare anotimp am amintiri,astea au fost din iarna. Doar de la scoala. Din iarna mai am de zis muult.

.To be continued..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu