miercuri, 7 septembrie 2011

The first rain!

Azi noapte a fost prima ploaie din toamna asta. Dureros sa spun asta. A inceput sa picure usor, lin iar dupa.. a inceput sa ploua tare. Norii plangeau fara oprire,siroaie de lacrimi cadeau pe asfalt,pe asflatul rece ,de toamna. Eu eram la fel, ganditoare, melancolica, deprimata chiar, stand cu coatele pe pervazul de la geam cu plasa deschisa, fumand o tigare. O fumam, si am gandeam, ma gandeam la trecut. La acele clipe de neuitat,care mi.au lasat macar o imgine intiparita in minte. Iarna trecuta, vara trecuta,si detest sa spun ,,trecuta" chiar daca asa e. Imi mai dadea o lacrima, dar ma gandeam in continuare, doar la asta aveam mintea. La ce a fost. Si ..sunt multe amintiri. Dureroase, frumoase, urate,fericite.. multe!  Si imi dau seama ca trec a7a. Ah!! Cat nu vreau asta, cu tot ce a fost a6a va ramane cea mai frumoasa. Cu bune si cu rele, a fost a6a mea. Am atatea amintiri in ea, legate de... tine! Si poate mi.am dorit de atatea ori sa nu fi existat aceste amintiri, si tot ce a fost. Uite, ca imi vor lipsi.si imi vor lipsi mult. Nu se compara 20 de minute cu o zi intrreaga! Si uite asa , mi.am fumat si tigarea, care am tinut.o in mana si m.am ars, ploaia a inceput sa se domoleasca, dar deja incepuse sa fulgere..! Si asa se pierd noptile

To be continued!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu