duminică, 14 august 2011

Rece!! Raceala.. esti rece! Sunt rece!! Suntem reci, suntem reci unul cu altu'. De ce suntem reci? Nu stiu. Chiar nu stiu..bine poate banuiesc ceva, sau sunt sigura..dar de ce? Eu stiu [sau nu] de ce sunt mai rece..dar tu? Duur! Foarte dur! Esti dur, te-ai schimbat, sincer.. nu imi place modu' asta in care te-ai schimbat,adica stiu si eu ca nu iti pasa parere mea, si ca de fapt vorbeesc degeaba, si da.. stiu si ca nu o sa citesti tot ce spun aici,si totusi spun. Spun pentru ca imi pasa, imi pasa de tine, stiu si eu e un sentiment nereciproc, dar.. ba frate?! De ce vorbesc aici degeaba? Alooooooooo!!! Trezeste-te!!! Mda.. trezeste-te ,ceea ce ar fi trebuit sa fac si eu, sa ma trezesc la timp din visare cat mai aveam cum si sa nu fiu ceea ce sunt acum. But it's too late!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu