vineri, 24 iunie 2011

Urasc!

Urasc...urasc ca te iubesc! Urasca ca fiecare lucru pe care il fac e dedicat tie,pana si cand beau sau fumez totul. Urasca ca eu nu pot fi fericita sau total fericita daca nu esti langa mine, si vorbim si  nu ne certam. Urasca ca sufar si plang mereu. Always yu make me cry and I hate this. Urasc ca ne certam atat de des. Urasca cand faci ca un copil[desi totusi iubesc in acelasi timp asta]. Urasc cand te superi din motive idioata. Urasc ca ochii tai sunt prima mea imagine din dimineata/ Urasc ca s-a terminat totul. Urasc ca m-ai uitat. Urasc ca numai am demnitate. Urasc ca m-ai calcat in picioare. Urasc ca pentru tine nu a insemnat nimic. Urasc ca viata mea se duce de rapa zi de zi. Urasc ca orice as face tie nu iti mai pasa. Urasc ca nu ma crezi ca te iubesc sau te-am iubit. Urasc ca nu pot face nimic sa iti pot arata asta. Urasc ca au fost atatea lacrimi. Urasc ca vor mai urma multe luni asa. Urasc ca lama e prietena mea cand plang. Urasc ca numai simt durerea fizica cand plang. Urasc ca nu te-am putu avea niciodata. Urasc ca am distrus totul. Urasc ca nu ma lasi  sa beau. Urasc ca nu ma lasi sa fumez. Urasc ca nu ma lasi sa ma tai.Urasc ca de fiecare data cand ne certam zici ca nu iti pasa si fac tot ce imi interzici. Urasc ca ma urasti. Urasc ca te iubesc. Urasc ca te-am iubit. Urasc ca te voi iubi mereu. Urasc ca mai distrus. Urasc ca orice as face nu e bine. Urasc ca iti doresti sa nu ma fi cunoscut [poate ca ar fi fost mai bine asa]. Urasc ca acum plang. Urasc ca starea mea de spirit se leaga in totdeauna asa. Urasc ca am intrat si iesit din a6a iubindu-te . Urasc ca mereu sunt melancolica. Urasc ca ma gandesc mereu la tine. Urasc cand nu esti langa mine. Urasc ca imi e mereu dor de tine. Urasc..urasc si gata! Uras prea multe legate de tine,de mine, de noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu