joi, 2 iunie 2011

Nu sunt eu!

De ce am facut asta..?Totusi avea lacrimi in ochi...oare de durere sau chiar  l-am ranit?Parca nu sunt eu,sau cel putin nu eram in acel moment. Toti erau uluiti de fapta mea,dar eu nu realizam ce facusem..am realizat abea dupa e i-am vazut lacrimile,care nu au curs,dar i-au innundat ochii lui caprui.Nu il mai vazusem asa niciodata.Incercam sa reiau din nou o nota mai vesela,dar mi-a spus ca numai vorbeste cu mine,e printre primele dati cand are cu adevarat un motiv sa faca asta.Nu il condamn ,ma doare,plang ,am gresit prea mult prin asta! Eram prieteni prea buni,daca acum o sa se schimbe totu' din vina mea? Eu aia care am luptat cu toate fortele pentru o prietenie,prietenia noastra,numai eu stiu ce am simtit,facut si toate astea,si acum tot din vina mea sa se distruga totu'..! nu chiar totu',dar nu va mai fi la fle ca inainte,sau cel putin asa cred,si nu vreau sa fie asta realitatea!!Sper ca e totu' un vis si maine sa nu isi mai aduca aminte nimeni nimic din asta,oricum stiu putini despre asta,printre care si el,mai ales el! Nici acum nu pot sa uit expresia de pe chipul lui angelic.Era innocent,socat de fapt nici nu pot sa explic.Si dupa tot...incredibil!Nu credeam ever ca voi face asta!!! REGRET!!!!! si plang si sper sa se rezolve tot!!!Pur si simplu,imi e rusine si teama sa dau ochii cu tine! nu stiu care va fi reactia ta,care va fi a mea!!Frica. SI totu' si din vina mea!!

2 comentarii:

  1. Mi s-a facut pielea de gaina acnd am citit.
    Stai linistita, o sa fie bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt convigatoare? ,si sper sa fie bine..! chiar speer!!!

    RăspundețiȘtergere